Het is bijna zover! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Iemke Marsman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Iemke Marsman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Iemke

Blijf op de hoogte en volg Iemke

24 September 2013 | Nederland, Raalte

Hallo!

Over enkele dagen is het dan zover! Alles is zo goed als geregeld om te beginnen aan mijn reis van 4 maand naar Paramaribo.
Op deze site zal ik zo nu en dan een verhaal schrijven over mijn belevingen in Suriname (dus misschien jullie zullen jaloers worden op alle zonnige-, warme-, relaxte- en oja, stage-verhalen..)!

Ik hoop begin volgende week mijn eerste Suriname-ervaringen op internet te kunnen knallen, als het internet bereik e.d. in Paramaribo dit toelaat natuurlijk ;-)

Ik heb er zin in!

Liefs Iemke.

• 26 September 2013 - 22:57

Gerda:

Hallo Iemke

Mooi dat je er helemaal klaar voor bent, ik ga je in ieder geval volgen.
    Het ga je goed.
    Liefs van Johan, Gerda en Ruth

• 27 September 2013 - 09:57

Dion:

Hey Iemke,

Zeker, ga ik je volgen. ( op de whatsapp, Skype, en via deze site ;)
    Onwijs veel plezier in Suriname! en voor morgen een hele goede reis gewenst. Geniet van al je films onderweg, dan ben je er ook zo!
    Geniet ze!

groetjes,
    Dion

• 27 September 2013 - 09:57

Dion:

Hey Iemke,

Zeker, ga ik je volgen. ( op de whatsapp, Skype, en via deze site ;)
    Geniet ze!

groetjes,
    Dion

• 27 September 2013 - 12:08

Joop En Anneke:

Hallo Iemke,

Leuk dat je er klaar voor bent.
    We gaan je zeker volgen, heel veel plezier.

een hele goede reis toegewenst, en van Joop moet ik zeggen doe geen dingen die hij ook niet zou doen.
    (Nou dan kun je nog even)

op naar de zon en geniet er van.

Groeten Joop en Anneke