Het is bijna zover! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Iemke Marsman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Iemke Marsman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Iemke

Blijf op de hoogte en volg Iemke

24 September 2013 | Nederland, Raalte

Hallo!

Over enkele dagen is het dan zover! Alles is zo goed als geregeld om te beginnen aan mijn reis van 4 maand naar Paramaribo.
Op deze site zal ik zo nu en dan een verhaal schrijven over mijn belevingen in Suriname (dus misschien jullie zullen jaloers worden op alle zonnige-, warme-, relaxte- en oja, stage-verhalen..)!

Ik hoop begin volgende week mijn eerste Suriname-ervaringen op internet te kunnen knallen, als het internet bereik e.d. in Paramaribo dit toelaat natuurlijk ;-)

Ik heb er zin in!

Liefs Iemke.

  • 26 September 2013 - 22:57

    Gerda:

    Hallo Iemke

    Mooi dat je er helemaal klaar voor bent, ik ga je in ieder geval volgen.
    Het ga je goed.
    Liefs van Johan, Gerda en Ruth

  • 27 September 2013 - 09:57

    Dion:

    Hey Iemke,

    Zeker, ga ik je volgen. ( op de whatsapp, Skype, en via deze site ;)
    Onwijs veel plezier in Suriname! en voor morgen een hele goede reis gewenst. Geniet van al je films onderweg, dan ben je er ook zo!
    Geniet ze!

    groetjes,
    Dion

  • 27 September 2013 - 09:57

    Dion:

    Hey Iemke,

    Zeker, ga ik je volgen. ( op de whatsapp, Skype, en via deze site ;)
    Onwijs veel plezier in Suriname! en voor morgen een hele goede reis gewenst. Geniet van al je films onderweg, dan ben je er ook zo!
    Geniet ze!

    groetjes,
    Dion

  • 27 September 2013 - 12:08

    Joop En Anneke:

    Hallo Iemke,

    Leuk dat je er klaar voor bent.
    We gaan je zeker volgen, heel veel plezier.

    een hele goede reis toegewenst, en van Joop moet ik zeggen doe geen dingen die hij ook niet zou doen.
    (Nou dan kun je nog even)

    op naar de zon en geniet er van.

    Groeten Joop en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iemke

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 6315

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 26 Januari 2014

Paramaribo, Suriname

Landen bezocht: